Opgelost door AfterPay: Wel een rekening geen bestelling.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454818
Gebruiker
Erick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een "vertrouwelijke" brief gehad met een laatste herinnering.
Wij kopen nooit met afterpay en hebben ook geen internet bestelling gedaan. Dit is dus gebruik maken van onze gegevens. Uiteraard willen we hier een oplossing in en dit stoppen.

De oplossing

Ik zou graag zien dat afterpay hier actie op onderneemt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Paypal heeft aangegeven dit op te pakken. Ik hoef niets te doen en zij stoppen de incasso.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen