Opgelost door AfterPay: Zaken doen met minderjarigen zonder de wettelijke vertegenwoordigers in te lichten!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 357776
Gebruiker
Henny.007
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn autistische kleinzoon van 15 jaar heeft een horloge besteld via Afterpay bij Lucardi. Dit horloge wordt gewoon geleverd zonder een gedegen leeftijdscontrole.
Alle correspondentie gaat via de mail van onze kleinzoon, zodat wij hier niets vanaf wisten, totdat er een brief kwam met inmiddels verhogingen van totaal € 27.00
Kortom een zeer slechte zaak!

De oplossing

Kwijtschelding van de extra kosten!

2 reacties

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Beste heer of mevrouw Zonneveld,

    Bedankt voor uw bericht.

    U heeft ook naar AfterPay een e-mail gestuurd en deze heb ik vandaag voor u opgepakt en beantwoord.
    De administratiekosten heb ik voor u afgeboekt. Mocht u naar aanleiding van mijn e-mail nog vragen hebben dan hoor ik graag van u!

    Met vriendelijke groet,
    Amanda
  2. Auteur
    Henny.007
    Datum
    Heb zojuist bericht van afterpay ontvangen dat de administratiekosten zijn afgeboekt.
    Zal het openstaande bedrag nu overmaken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henny.007
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen