Klacht Afuture.nl: Kapotte harde schijf gekregen en Afuture weigert deze te vervangen

TillBehne

Ik heb onlangs een harde schijf voor mijn iMac gekocht bij Afuture. Het pakket was van buiten in orde maar de verpakking van de schijf was beschadigd. Waarschijnlijk dus voor het inpakken een keer gevallen. Ik heb de schijf uiteraard teruggestuurd maar tot mijn verbazing kreeg ik van Afuture de schuld in mijn schoenen geschoven. 'Mogelijk' (dat woord gebruikten ze echt!) was het mijn schuld. Mogelijk. Wat een schandalige klantenservice. De klant is in principe altijd koning. Nou snap ik dat die vlieger niet altijd opgaat. Maar dit gaat echt te ver.
Oftewel: koop nooit wat bij Afuture. Wat een afzetters. En wat een onsympathieke, onredelijke benadering van hun klanten. Mij zijn ze kwijt als klant en ik hoop dat ik zoveel mogelijk mensen kan behoeden hiervoor!

Simpel: een nieuwe, werkende schijf die niet kapot is.

Wij vinden dat Afuture.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Afuture.nl?