Klacht Afvoercheck: Abonnement door de strot geduwd waarvan ik niet weet hoe ik eraf kom, want opzeggen lukt niet

Klachtnummer
# 484833
Gebruiker
De Dominee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkoop aan de deur ...voor tweejarig contract blijkt later . Dat wordt voor t gemak
ff niet verteld .
Opzeggen kan ,maar dan moet je twee jaar gaan betalen ......ECHT NIET
Er is geen kopie van verkoop aan de deur afgegeven alleen brief verstuurd dat je contract is ingegaan en alles automatisch wordt afgeschreven .
ZEER SLECHT EN KLANTONVRIENDELIJK bedrijf dat al sinds jaar en dag spoor van ellende achterlaat en dat in oude mensen een makkelijke prooi zien .
Als de bonus maar in de pocket is
Al berucht bij kassa en opgelicht etc....
GA NIET IN ZEE MET AFVOERCHECK
koop gewoon iets van HG

De oplossing

Het bedrijf in kwestie heeft zich normaal te gedragen en het abonnement wat ik opzeg ook per direct 02 oktober 2020 opgezegd wordt en niet twee jaar later .
En je ook niet verschuilen achter allerlei vage zelfbedachte regels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Afvoercheck is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Afvoercheck?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen