Opgelost door Afvoercheck: Stilzwijgende verlenging van tweejarig contract Afvoercheck.

A. Pistorius

Stilzwijgende verlenging van een tweejarig contract. Begin april werden we door Afvoercheck gebeld voor een nieuwe check, die wij niet nodig vonden. Het was, zo werd ons daarbij meegedeeld, helaas net te laat om het verlengde contract op te zeggen. Dit contract hebben we nooit gezien, laat staan ondertekend. Afgelopen vrijdag 30 april werd er € 249,36 van onze rekening afgeboekt, wat we onmiddellijk ongedaan gemaakt hebben. We hebben begin april het contract opgezegd, maar dat loopt volgens Afvoercheck door tot 1 april 2023.

Wij willen dat dit "contract" beëindigd wordt, zonder nog te moeten betalen voor niet verleende diensten.

Afvoercheck
    Geachte heer/mevrouw Pistorius,

Op 7 maart 2019 bent u, uw overeenkomst aangegaan met Afvoercheck voor de duur van minimaal 2 jaar.
    Hierna zal uw overeenkomst worden omgezet naar een overeenkomst voor onbepaalde tijd, mitst u deze tijdig schriftelijk opzegt.

Zojuist hebben wij u een e-mail gestuurd met daarin alsnog een passende oplossing.

Wij gaan ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd en horen graag van u.

Namens Afvoercheck B.V.

A. Pistorius
Het contract is met onmiddellijke ingang geannulleerd en de nota ingetrokken.

Ook een klacht indienen over Afvoercheck?