Klacht Afvoerdirect.nl: Absolute schurken die hun werk niet doen

FvdS

Wat een boeven!!! Echt schurken. Zeggen dat je 2 maanden garantie hebt! Je een enorm bedrag (463 euro) laten betalen voor een uurtje riolering ontstoppen, waarna blijkt dat het riool nog steeds verstopt is. Nadat je dit laat weten, geven ze aan dat de garantie verlopen is (ruim binnen 2 maanden). Niets, maar dan ook niets mee denken, weer aangeven dat ze alleen komen als je voorrij kosten en inspectiekosten moet betalen (wie 35 + 169 euro). Ondertussen bouwbedrijf laten komen waarvoor de kosten ook moeten vergoeden en toen bleek dat de verstopping er gewoon nog zat. Echt schurken, aan de lijn alles ontweken, leken erg getraind in het omzeilen van antwoorden. Allemaal slappe excuses. Ga dit tot de bodem uitzoeken en kijken of ik aangifte kan doen.

Totale compensatie van het bedrag dat zij voor werkzaamheden hebben gerekend die zij niet hebben uitgevoerd.

Wij vinden dat Afvoerdirect.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Afvoerdirect.nl?