Klacht Afvoerdirect.nl: Enorm hoog bedrag totaal niet in verhouding met de tijdsduur en de te verhelpen klacht

# 451933
TiendeAnsoi#509

De klacht is dat er onduidelijk gecommuniceerd werd over de prijs , op het moment dat er betaald moest worden , stond er ineens een brede collega bij , dit kwam intimiderend over. Het bedrag bleek ineens 850 euro te zijn voor een half uur werk !!! Wij snappen dat je dubbele kosten betaald op een zondag , maar dit is buiten proporties voor zo¨n makkelijke klus . Benadering was ook niet erg beleefd .

Het misleidende is ook het feit dat het bedrijf doet voorkomen uit Vlaardingen te komen met een 010 nummer , dit blijkt niet het geval te zijn

Wij willen geld terug ! wij willen ook dat anderen mensen hier niet intrappen . Het is zo erg naar gevoel om opgelicht te worden .

Op de bon stond geen adres , geen kamer van koophandel nr

Wij vinden dat Afvoerdirect.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Afvoerdirect.nl?