Opgelost door Afzuigkapfilterwinkel .nl: Aankoop bedrag van retour niet ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 444779
Gebruiker
GR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16april jongstleden heb ik 1 afzuigkap-rooster met toestemming ( Ticket: OWI-009-18311) dit bedrijf retour gestuurd. Na diverse mails en verzoeken heb ik nog altijd mijn aankoopbedrag niet op mijn rekening.
Op mails reageren ze slecht, telefonisch getracht contact te zoeken, maar dat lukt ook niet.

De oplossing

Graag zo spoedig mogelijk dit bedrag storten en daarna akte sluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Afzuigkapfilterwinkel .nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Afzuigkapfilterwinkel .nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen