Opgelost door Afzuigkapfilterwinkel .nl: Geen contact meer mogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 610716
Gebruiker
Karin67
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had verkeerde filters ontvangen voor mijn afzuigkap en kon die retour sturen, kreeg een label met antwoordnummer erop. Dit is de 21ste verstuurd maar tot op heden niet aangekomen. Heb ze gebeld maar bedrijf is onbereikbaar. Heb gemaild en kreeg een wazige mail terug dat hun nog geen retour hebben ontvangen. Dat klopt, want volgens track en trace is pakketje niet te vinden. Maar heb bewijs dat ik het heb verstuurd en volgens post.nl moet de winkel contact met hun opnemen i.v.m. dat het naar een antwoordnummer is opgestuurd. Maar ik krijg geen mail meer terug en telefonisch alleen antwoordapparaat. En wil mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Mijn geld terugstorten
Geboden oplossing
Kreeg een mail dat het pakket ineens wel is gevonden en heb nu mijn geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Afzuigkapfilterwinkel .nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Afzuigkapfilterwinkel .nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen