Klacht AGID - Autogas van der Weide: Schade aan auto door Garagehouder

Sinan

Na inbouw van LPG installatie in mijn auto heeft de garagehouder gaten door de bekleding van de auto geboord om de gastank op te hangen. Hij heeft de snijmachine in de auto gebruikt om de schroeven af te snijden, waarbij de stof van de autostoel beschadigd is en bekleding op de grond van de auto (brandvlekken en gaten). Door het boren van de gaten is de kabel van de rem achter kapot gegaan. De wettelijk veilige procedure is het verwijderen van de stoel en bekleding, alvorens dit te installeren. De garagehouder geeft aan dat dit teveel tijd kost.
Ik heb de garage bezocht en de garagehouder navraag gedaan, De garagehouder wil het niet in orde maken en blijft aangeven dat het teveel tijd kost om de stoel te verwijderen en de bekleding alvorens het te installeren. Ook heeft hij voorafgaand aan de installaties dit niet gemeld, Mijn vootstel was om hem op marktplaats/sloop een identiek gebruikte nette stoel te laten zoeken en de bekleding te vervangen. Hij wil hier niet aan meewerken.

Ik wil of een financiele vergoeding van minimaal 250 euro om het probleem te verhelpen, of dat de garagehouder het probleem voor mij oplost door zelf een identieke stoel te halen en nieuwe bekleding.

Wij vinden dat AGID - Autogas van der Weide hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AGID - Autogas van der Weide?