Klacht Agility Dito: Ik krijg mijn geld niet terug

Gebruiker1560072679

Ik ben sinds augustus 2018 lessen gaan volgen bij patrick Slokkers in zijn nieuwe indoor hall te Steenbergen. Ik heb in december 2018 wedstrijden van €140,- en een seminar van €65,- betaald die per 28 april 2019 en 11 mei 2019 van start zouden gaan. Ik ontvang een bericht dat per 1 april 2019 de indoor hall te Steenbergen gaat sluiten en hij gaat verhuizen. De uiteindelijke plaats word op een stuk veld in Breda. Ik heb toen aan Patrick Slokkers aangegeven dat dit te ver rijden voor mij is. Ik heb toendertijd voor steenbergen gekozen omdat dit dichtbij was en indoor. Als ik van te voren had geweten dat hij zou verhuizen naar een outdoor gebied in Breda had ik nooit die wedstrijden en seminar vooruit betaald. Ik heb Patrick Slokkers vriendelijk verteld dat ik het geld graag terug wil hebben, hier gaat een maand overheen en vele smoesjes, zoals ik kijk er na het weekend even naar, maar tot op heden is er nog niks gebeurt. Het is mij wel duidelijk dat Patrick Slokkers dit geld niet terug wilt betalen.

Ik wil graag dat mijn geld terug word betaald.

Wij vinden dat Agility Dito hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1560072679
Agility dito negeert alles en betaald dus niet terug

Ook een klacht indienen over Agility Dito?