Klacht Agiotronics: Meer dan drie maanden geen enkele reactie op uitstaande reparatie pc

Klachtnummer
# 185792
Gebruiker
Piet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al meer dan drie maanden krijgen wij geen enkele reactie - niet over de telefoon of over de mail - op onze vraag wanneer onze pc, die wij in reparatie hebben gegeven, terug komt. De winkel is al die tijd gesloten en leeg, bovendien.

Zie de tekst van onderstaande mail:

van: Info / Verkoop Agiotronics
aan: Berend Meijering
datum: 18 juli 2016 17:07
onderwerp: Automatisch antwoord: uitstaande reparatie pc

Beste,

Bedankt voor uw e-mail.
Het spijt ons te moeten melden dat in verband met omstandigheden de winkel tot op heden gesloten is, wij kunnen u helaas niet melden wanneer wij weer open zullen gaan.
Hierdoor kan het zijn dat uw e-mail later wordt beantwoord dan normaal.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke Groet,

Het Agiotronics Team.

De oplossing

Wij wensen onze pc terug, gerepareerd of niet, en zwel o snel mogelijk; het is en blijft immers ons eigendom, met alle prive-gegevens daarop van dien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Agiotronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Agiotronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen