Klacht Agiotronics: Meer dan drie maanden geen enkele reactie op uitstaande reparatie pc

Klachtnummer
# 185792
Gebruiker
Piet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al meer dan drie maanden krijgen wij geen enkele reactie - niet over de telefoon of over de mail - op onze vraag wanneer onze pc, die wij in reparatie hebben gegeven, terug komt. De winkel is al die tijd gesloten en leeg, bovendien.

Zie de tekst van onderstaande mail:

van: Info / Verkoop Agiotronics
aan: Berend Meijering
datum: 18 juli 2016 17:07
onderwerp: Automatisch antwoord: uitstaande reparatie pc

Beste,

Bedankt voor uw e-mail.
Het spijt ons te moeten melden dat in verband met omstandigheden de winkel tot op heden gesloten is, wij kunnen u helaas niet melden wanneer wij weer open zullen gaan.
Hierdoor kan het zijn dat uw e-mail later wordt beantwoord dan normaal.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke Groet,

Het Agiotronics Team.

De oplossing

Wij wensen onze pc terug, gerepareerd of niet, en zwel o snel mogelijk; het is en blijft immers ons eigendom, met alle prive-gegevens daarop van dien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Agiotronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties