Klacht Agis Zorgverzekeringen: achterstand volgens agis

Klachtnummer
# 53053
Gebruiker
bronko
Datum
1 reactie

Details

De klacht

goedendag mijn klacht is dat ik al maanden bezig ben om aan te tonen dat mijn achterstand volgens Agis 95 procent onterecht is ik kom met bewijzen van zowel 2012 als 2013 van betalingen en Agis blijft vol houden dat het niet betaald is .Ook heb ik volgens hun geen recht op inzicht van mijn dossier van betalingen en terwijl dat wettelijk verplicht is hiermee geven ze voor mij duidelijk aan dat ze fout zitten zelfs het incasso bureau is het met me eens dat er iets niet klopt maar hun mogen helaas niks ondernemen omdat Agis hun opdracht gever is, volgens Agis zijn al mijn betalingen van 2013 naar 2012 gegaan terwijl die volledig betaald is maar heb wel alle incasso kosten moeten betalen ook nu weer ga je van 600 naar 1300 euro zit een paar 100 incasso kosten in en als je hun belt heeft ieder een ander verhaal en willen ze niet meer met je praten ben nu alweer 3 maand bezig ga er kapot aan

De oplossing

Dat er eens iemand mij op een fatsoenlijk manier helpt en mij vriendelijk te woord staat en mij dat geeft waar ik recht op heb een duidelijke antwoord en ook dat het eens goed en eerlijk word uit gezocht waar de fout ligt in volgens hun in maanden achterstand zoals hun aangeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Agis Zorgverzekeringen
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,
    Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de klachtenafdeling. Uw dochter ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging. Binnen 20 werkdagen ontvangt zij een inhoudelijke reactie.
    Met vriendelijke groet,
    Kim
    Agis Zorgverzekeringen

Ook een klacht indienen over Agis Zorgverzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen