Klacht Agis Zorgverzekeringen: Afgekeurde Declaratie wegens onvoldoende informatie

David24

Beste medewerker en of lezer,

Ik ben verzekerd bij Agis Take Care Now en heb daar al een aantal jaar een Take@3 pakket. Binnen de Take@3 valt een eenmalige vergoeding van 125,- euro voor op maat gemaakte gehoorbeschermers.

De gehoorbeschermers die ik heb laten maken bij Beter Horen kostte mij 130,- euro. De meegekregen BTW bon heb ik vervolgens, ingescand en ingediend bij Agis. Binnen een week kreeg ik bericht dat mijn aankoop niet werd vergoed. Vreemd... ik checkte de website nogmaals.

Op de website staat dat ik bij een filiaal van specsavers terecht "kan" om gehoorbeschermers op maat te laten maken. Er staat echter niet dat Agis "enkel en alleen" bij Specsavers gemaakte op maat gemaakte gehoorbeschermers vergoed. Ik belde de klantenservice en kreeg een slecht geïnformeerde student aan de lijn. Deze beaamde dat de informatie op de website niet erg helder is. Ook beaamde hij dat de informatie wellicht voor verwarring zorgt.

Ik verwacht dat de Agis alsnog het bedrag van 125,- euro aan mij vergoed.

Het is immers de Agis die onheldere informatie op de website plaatst. Door deze slechte informatie ben ik als klant naar de "verkeerde" aanbieder gegaan in de veronderstelling dat het niet uit maakte waar ik mijn beschermers liet maken. In dit geval dus Beter Horen.

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Agis Zorgverzekeringen
    Goedemorgen, ik heb uw klacht doorgestuurd naar de Centrale Klachtencoördinatie. U ontvangt van hun een inhoudelijke reactie.
    Met vriendelijke groet, Kim
    Agis Zorgverzekeringen

Ook een klacht indienen over Agis Zorgverzekeringen?