Klacht Agis Zorgverzekeringen: Afmelding CVZ

Mandy

Ik ben onterecht door jullie bij het CVZ aangemeld. U heeft mij zowel telefonisch als via de mail toegezegd mij per 1 januari af te melden. Tot op heden 14 maart 2013 is dit niet gebeurt. Ik verzoek u dringend om mijn afmelding deze week in orde te maken. Wanneer dit niet gebeurt ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Ik verzoek u dringend om mijn afmelding deze week in orde te maken. Wanneer dit niet gebeurt ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Daarnaast eis ik dat u de door mij gemaakte telefonische kosten vergoed voor 1 april 2013. Daarnaast sommeer ik u het door CVZ onterecht ingehouden geld voor 1 april aan mij over te maken. Indien ik voor 21 maart 2013 geen schriftelijke reactie heb ontvangen dan ben ik genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen.

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Agis Zorgverzekeringen?