Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Agis Zorgverzekeringen: Afmelding CVZ
Details
De klacht
Ik ben onterecht door jullie bij het CVZ aangemeld. U heeft mij zowel telefonisch als via de mail toegezegd mij per 1 januari af te melden. Tot op heden 14 maart 2013 is dit niet gebeurt. Ik verzoek u dringend om mijn afmelding deze week in orde te maken. Wanneer dit niet gebeurt ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.De oplossing
Ik verzoek u dringend om mijn afmelding deze week in orde te maken. Wanneer dit niet gebeurt ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Daarnaast eis ik dat u de door mij gemaakte telefonische kosten vergoed voor 1 april 2013. Daarnaast sommeer ik u het door CVZ onterecht ingehouden geld voor 1 april aan mij over te maken. Indien ik voor 21 maart 2013 geen schriftelijke reactie heb ontvangen dan ben ik genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.