Klacht Agis Zorgverzekeringen: Agis meld mij veel te laat af bij CVZ

ontevreden klant 99999999

Heb eind september n.a.v. telefonische opvraag opstaande schuld, het gehele bedrag betaald inclusief een bedrag dat al was uitgezet bij het incassobureau GGN. Begin october Agis weer gebeld over afmelding. Tot mijn verbazing staat er weer een bedrag open welke gelijk is aan het betaalde bedrag bij GGN. Dit bedrag alsnog betaald en door AGIS is bevestigd via mail dat alles betaald is.

Wat schetst mijn verbazing de afmelding bij CVZ , volgens bij CVZ gevraagde informatie, gebeurt pas per 1 november 2013. Hierdoor moet ik over oktober weer de verhoogde premie betalen terwijl alles begin oktober al betaald is.

Ik verwacht een snelle afmelding voor 20 october bij CVZ zodat inhouding niet meer op mijn loonstrook october voorkomt.

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Agis Zorgverzekeringen
    Beste mevrouw Roemeon, Een afmelding gebeurt per hele maand. Uw laatste betaling is op 7 oktober bij ons binnen gekomen. Met ingang van de volgende maand, per 1 november, wordt u afgemeld bij het CVZ. Met vriendelijke groet,
    Irene namens Agis Zorgverzekeringen
    ontevreden klant 99999999
    Geachte heer, mevrouw,Heb diverse malen gebeld, en het blijkt dat er niet 1 keer per maand, maar 2 keer per maand de afmelding gedaan wordt bij het CVZ volgens jullie medewerker bij de debiteuradministratie. Deze heeft mij verteld dat wanneer een betaling voor 8 oktober binnen is gekomen de afmelding dezelfde maand zou gebeuren.
    Het is zelfs zo erg dat het volgens jullie openstaande bedrag op 14 oktober teruggestort is naar mijn rekening, omdat er teveel premie betaald is..................

Ook een klacht indienen over Agis Zorgverzekeringen?