Klacht Agis Zorgverzekeringen: OPKOKPKP[

robertoschra

De Agis stuurt mij het hele jaar door betalingsherinneringen voor mijn zorgverzekering, waarbij het te betalen bedrag wordt verhoogd met kosten voor "aanvullende verzekering", telkens weer met andere bedragen, dat terwijl mijn maandelijks te betalen premiebedrag INCLUSIEF aanvullende verzekering is. Omdat ik weiger te betalen, krijg ik aanmaningskosten. Ook trekken zij de door mij ingeleverde declaraties er van af, ondanks schriftelijke toezeggingen dat zij deze declaraties uitbetalen. Mijn herhaalde klachten hierover worden genegeerd en niet beantwoord. Ik heb alle maandelijkse premies voor dit jaar betaald, maar heb volgens Agis nog een betalingsachterstand, waardoor het mij onmogelijk wordt gemaakt over te stappen naar andere verzekering.

Ik wil bij Agis weg, overstappen naar andere verzekeringsmaatschappij voor 2014. Ik wil mijn lopende zaken bij Agis afhandelen, waarbij ik van mening ben alle maandelijkse premies betaald te hebben en zelfs nog geld moet terugkrijgen voor niet vergoede declaraties.

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Agis Zorgverzekeringen
    Geachte heer Schrama,
    Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de Centrale Klachtencoördinatie. U ontvangt binnen 5 dagen een ontvangstbevestiging. Binnen 20 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie.
    Kim
    Agis Zorgverzekeringen
    robertoschra
    Agis knoeit met rekeningen en probeert hun klanten maandelijks meer geld dan terecht is te laten betalen. Aanmaningskosten worden in correspondentie verhuld en omschreven als "aanvullende verzekering", in de hoop dat de klant de verhoogde rekening dan betaalt. Vragen hierover deze werkwijze worden door Agis genegeerd, pas na meer dan een half jaar gaf een Agis medewerker dit toe. Reden om Agis te mijden als zorgverzekeraar. Het zijn klantonvriendelijke geldkloppers die je beter kunt mijden.
    robertoschra

Ook een klacht indienen over Agis Zorgverzekeringen?