Opgelost door Agis Zorgverzekeringen: Telefonisch toegezegde vergoeding voor behandeling blijkt niet vergoed

Hallo,

Onze dochter heeft een bijzondere form van epilepsie, het syndroom Van Landau en Klefner. Hierdoor heeft ze een achterstand op school opgelopen en moet ze veel medicijnen gebruiken. Deze twee dingen hebben bij haar geleid tot frustratie, boosheid en onaangepast gedrag. Om haar te helpen hebben we de hulp in geroepen van een integratieve kindertherapeut. Vooraf hebben we gebeld met Agis met de vraag of dit vergoed zou worden en het antwoord was dat dit volledig vergoed zou worden. Bij het indienen van de rekeningen bleek dat het valt onder Alternatieve geneeswijze en krijgen we maar een klein deel vergoed. Wij voelen ons dus misleid.

Volledige vergoeding zoals belooft aan de telefoon

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Agis Zorgverzekeringen
    Goedemorgen mevrouw Meijer, ik heb uw klacht doorgestuurd naar de afdeling die de klacht verder beoordeelt. U ontvangt binnen 5 dagen een schriftelijke bevestiging. Een inhoudelijke reactie krijgt u binnen 20 werkdagen.
    Kim
    Agis Zorgverzekeringen
    C.E. Meijer
    Volgens de letter van de polis was de behandeling niet vergoed. Maar omdat we aan de telefoon verkeerd zijn voorgelicht krijgen we toch de behandeling vergoed.

C.E. Meijer

Ook een klacht indienen over Agis Zorgverzekeringen?