Klacht Agis Zorgverzekeringen: teveel aan premie betaald

Rickvan groenestein

Het gaat om het volgende ik heb altijd via een eigen overschrijving mijn premie betaald ging altijd goed tot maand 7 2013 Agis stuurde een brief dat ik achterstand had met betalen terwijl ik altijd voor uit betaal en kreeg vervolgens een boete van 10 euro opgelegd kreeg dat nog 2 keer dus het liep op tot dertig euro heb daar een paar keer over gebeld maar zij bleven volhouden dat ik achterstand had bleef wel netjes mijn premie voor uit betalen nu wilde ik in dec overstappen naar Menzis en heb uit eindelijk toch in de maand nov de boete tegelijk met de premie van dec betaald dus E138.75 kreeg bericht van Menzis kon niet over stappen vanwege achterstand heb toen gebeld met agis zij zeiden maand dec was niet betaald hebben het na gekeken was inderdaad betaald bleven volhouden ik had achterstand en dat het dan maar van 2012 moest zijn wat dus ook niet klopt want mijn vrouw maakt de premie tegelijk met die van haar over en heeft geen achterstand er is voor de tweede keer dec over gemaakt .

Zou graag het teveel aan betaalde premie en de onterechte boete van E 30.00 terug willen hebben .

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Agis Zorgverzekeringen
    Beste meneer van Groenestein, ik heb uw klacht doorgestuurd naar de Centrale Klachtencoördinatie. U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen 20 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie.
    Kim
    Agis Zorgverzekeringen
    Rickvan groenestein
    ze schuiven het probleem gewoon weer af en zullen weer voet bij stuk houden tja zo is Agis maar goed we wachten maar weer af .

Ook een klacht indienen over Agis Zorgverzekeringen?