Klacht Agis Zorgverzekeringen: Vergoeding bril

ML

De aanleiding van de klacht is het niet naar tevredenheid oplossen van een klacht naar aanleiding van een in mijn ogen onjuiste vergoeding.
Het gaat om de vergoeding van een bril als gevolg van aantal oogoperaties die ik netjes heb aangevraagd op medische indicatie en daar ook een goedkeur op heb gekregen.
De voorwaarden van de aanvraag op medische indicatie staat blijkbaar in vermeld dat een montuur van de vergoeding is uitgesloten , maar die kan ik als klant niet inzien en die uitzondering word ook niet vermeld op de goedkeuring op mijn aanvraag.
Nu word het montuur gedeeltelijk vergoed uit mijn aanvullende verzekering waar ik het niet mee eens ben

Graag een complete vergoeding uit de basisverzekering en het terugdraaien van de vergoeding uit de aanvullende verzekering.
Ook is het wenselijk dat als er uitzonderingen zijn dat ze ook vermeld worden...want de mogelijkheid van een vergoeding op basis van een medische indicatie kun je ook niet terugvinden laat staat de voorwaarden en vergoedingen daarvan.

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Agis Zorgverzekeringen
    Beste meneer,
    Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de afdeling die uw klacht verder afhandelt. U ontvangt van hun verder bericht.
    Kim
    Agis Zorgverzekeringen
    ML
    Heb een brief gehad gedateerd 09-09-2014 met een ontvangstbevestiging en de mededeling dat de klacht door de verantwoordelijke afdeling in behandeling word genomen en dat uiterlijk 20 dagen na 08-09-2014 een eerste inhoudelijke reactie mag verwachten.