Klacht Agis Zorgverzekeringen: waardeloos afhandelen polis na overlijden zus

Margaret de Zeeuw

Mijn zus is op 29-03 overleden, bank heeft betaalrekening geblokkeerd, op 12-05 kan ik eindelijk de financiën regelen en betaal de openstaande schuld, Agis boekt op 14-05 nogmaals af. Agis zegt op 15-05 retour te hebben betaald, vervolgens 16-05. Op 26-05 nog altijd niets ontvangen en heb de bank laten storneren. Daarna gaat Agis het bedrag verrekenen met een premie van een persoon die hier geheel buiten staat en stort een bedrag retour. Krijg op 29-05 een aanmaning dat er nog altijd niet betaald is... Krijg nu weer een mail dat er 2x is uitbetaald door hun terwijl er 2x aan hun is betaald... Of ik even terug wil betalen. Heb het bedrag wat ten onrechte is ontvangen al retour gestort en nu willen ze weer een bedrag gaan uitbetalen. Kortom word hier niet goed van, zoveel fouten keer op keer, zo ga je niet om met de familie van een overledene! Belachelijk.
Ga eindelijk eens secuur te werk en los het eens op!

Los de fouten nu eens op zonder alles af te schuiven en begin bij het begin en borduur niet verder op reeds gemaakte fouten!

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Agis Zorgverzekeringen
    Beste mevrouw de Zeeuw,
    Gecondoleerd met het overlijden van uw zus.
    Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de Centrale Klachtencoördinatie. U ontvangt van hun verder bericht.Met vriendelijke groet,
    Kim
    Agis Zorgverzekeringen
    Margaret de Zeeuw
    De enige reactie die ik tot nu toe krijg zijn e-mails dat ze ( steeds ) meer tijd nodig hebben om te reageren. De brief die ik ontvangen heb komt eigenlijk op hetzelfde neer.

Margaret de Zeeuw

Ook een klacht indienen over ?