Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Agis Zorgverzekeringen: waardeloos afhandelen polis na overlijden zus
Details
De klacht
Mijn zus is op 29-03 overleden, bank heeft betaalrekening geblokkeerd, op 12-05 kan ik eindelijk de financiën regelen en betaal de openstaande schuld, Agis boekt op 14-05 nogmaals af. Agis zegt op 15-05 retour te hebben betaald, vervolgens 16-05. Op 26-05 nog altijd niets ontvangen en heb de bank laten storneren. Daarna gaat Agis het bedrag verrekenen met een premie van een persoon die hier geheel buiten staat en stort een bedrag retour. Krijg op 29-05 een aanmaning dat er nog altijd niet betaald is... Krijg nu weer een mail dat er 2x is uitbetaald door hun terwijl er 2x aan hun is betaald... Of ik even terug wil betalen. Heb het bedrag wat ten onrechte is ontvangen al retour gestort en nu willen ze weer een bedrag gaan uitbetalen. Kortom word hier niet goed van, zoveel fouten keer op keer, zo ga je niet om met de familie van een overledene! Belachelijk.Ga eindelijk eens secuur te werk en los het eens op!
De oplossing
Los de fouten nu eens op zonder alles af te schuiven en begin bij het begin en borduur niet verder op reeds gemaakte fouten!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.