Klacht Agis Zorgverzekeringen: Zonder toestemming mijn zorgpolis van Agis/Zilveren Kruis overgezet naar Delta Lloyd

E

Enige weken geleden ben ik gemeld door Postcode Zorgpoliscollectief over het feit dat Agis overgenomen wordt door Zilveren Kruis, maar dat ze niet het Postcode Zorgcollectief (met bijbehorende korting) overnemen. Maar......... bij Delta Lloyd heeft u wel die korting. Of ze even een polis van Delta Lloyd toe mochten zenden. NEEE....... dat wil ik niet. Ik zoek het eerst zelf eens precies uit. Wat schetst mijn verbazing, ik krijg zaterdag 6 december brieven van Zilveren Kruis binnen, dat wij onze zorgverzekering stopgezet hebben????????? Wie heeft daar toestemming voor gegeven? Het schijnt dat we nu per 1 december 2015 bij Delta Lloyd verzekerd zijn?????? Maandag 8 december gebeld met Zilveren Kruis. Ja, ik was niet de eerste die hierover belde, maar ik moet toch echt Delta Lloyd bellen om daar op te zeggen. Delta Lloyd gebeld, ik had totaal geen gegevens van een of ander polis, maar een meneer bij Delta Lloyd had onze polis voor zijn neus, deze is onderweg naar ons????????

Ik wil dat het verboden wordt dat onze gegevens zo maar aan een andere verzekering doorgegeven worden, zonder dat wij daar toestemming voor gegeven hebben. Hoe is dat mogelijk??????

Wij vinden dat Agis Zorgverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!