Klacht Agradi.nl: Achterlijk retourbeleid

SR

Belachelijk retourbeleid. Vliegenmasker gepast en zouden haren op zitten. Op de foto’s zijn haren amper te zien en zijn met een veeg van het vliegenmasker af te halen. Nu moet ik €9,95 betalen om MIJN masker terug te krijgen!??
1. Pakketpost is bij lange na niet die prijs
2. Waarom zo laat pas antwoorden op mijn retour zending
3. Waarom dit achterlijke beleid? Als het masker nou volledig vies is en onder de haren prima. Haren die op de foto zaten zijn amper te zien en masker is in nieuwstaat en schoon!!!

Neem het masker terug en ga geen klanten oplichten door nog meer geld te vragen en daardoor retourzendingen te weigeren.

Agradi.nl
    Beste klant,

Bij het retourneren van artikelen is het van belang dat de artikelen schoon, ongebruikt en binnen 90 kalenderdagen worden geretourneerd. Zie hiervoor ook https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Niet geaccepteerde goederen kunnen, na betaling van retour-/ en verzendkosten van €9,95, naar je worden teruggestuurd. Bij het vliegenmasker werd helaas geconstateerd dat deze paardenharen bevat. Zie hiervoor ook de reeds toegezonden foto's. Het spijt ons dat wij niet het antwoord kunnen geven waar op werd gehoopt. Graag verzoeken wij om contact op te nemen met onze klantenservice voor het maken van een verdere (retour)afspraak.

Ook een klacht indienen over Agradi.nl?