Klacht Agradi.nl: Agradi reageert niet meer op klacht

Stal De Essenhof

Tot op heden heeft Agradi geen contact met ons gezocht om het probleem van de waterbakken op te lossen. Inmiddels hebben wijzelf wel de bakken vervangen door een exemplaren die niet blijven hangen. Nu de bakken niet meer in het drinkwatersysteem zitten hebben wij de cilinders gangbaar proberen te krijgen met olie, zoals door Agradi en haar toeleverancier geadviseerd. Dit echter zonder resultaat. Al met al vindt ik de afhandeling van de oorspronkelijke klacht door Agradi kortzichtig en beneden elk pijl. Door geen garantie te geven op de drinkbakken van 20 euro per stuk heeft Agradi al 5 klanten gekost. Wijzelf en onze klanten kopen inmiddels elders hun paardespullen. Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf, wat mijnsinziens slechts voor de winst op korte termijn gaat.

Stal De Essenhof
    Dat Agradi niet reageert op deze klacht, welk een klacht is op het niet (meer) reageren op een eerder geplaatste klacht, zegt naar mijn idee genoeg. Je kan er iets kopen, maar verwacht dan geen garantie op hetgeen je gekocht hebt. Kan je volgens mij beter een andere leverancier zoeken.
    Agradi.nl
    We hebben bij u een verzoek ingediend om een handeling aan de ventielen uit te voeren, welke naar de ervaring van de leverancier, het probleem zal oplossen. Helaas heeft u tot op heden geen contact meer met onze klantenservice opgenomen betreffende het resultaat van de uitvoering van deze handeling.

Team Agradi

Stal De Essenhof
Agradi heeft niet meer op de e-mails gereageerd die wij hebben gestuurd. Nu via deze site reageert men en doet alsof de neus bloed. Als Agradi daadwerkelijk de klacht wenst op te lissen zal zij rechtstreeks contact met ons moeten opnemen. Zolang dit niet gebeurd zullen we de klacht die wij hebben, het niet reageren en oplossen van de klacht opnieuw op deze site deponeren. Dus Agradi u bent aan zet en neem rechtstreeks contact met ons op. Wij zijn de enige met deze klacht dus u kunt vast onze gegevens achterhalen.

Ook een klacht indienen over Agradi.nl?