Agradi.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Agradi.nl: Jas met korting na een week ineens niet meer leverbaar (M en na aanpassen bestelling ook S niet)
Details
De klacht
Bestelling gedaan bij Agradi op ma. 29 oktober, incl. een jas van BR met leuke korting (bijna 50%) met 1-3 werkdagen levertijd.Op de 3e werkdag, do 1 nov., het bericht van Agradi dat de bestelde maat M niet meer leverbaar is. Ik aangegeven dat ik dan maat S wil hebben. Bevestiging van Agradi op vr. 2 nov. dat de bestelling is aangepast.
Pas op ma. 5 nov. het bericht van Agradi dat ook maat S niet leverbaar is. Een dag later is de jas in alle maten niet meer leverbaar, volgens Agradi.
De jas is bij BR en bij andere webshops wél gewoon nog leverbaar! Bij klant leeft nu het gevoel dat Agradi de jas niet met korting wil leveren en daarom de beschikbaarheid heeft aangepast.
De oplossing
De jas is niet helemaal niet meer beschikbaar (zie eigen BR en ook andere (web)shops). Klant wil de jas geleverd hebben (de oorspronkelijke maat M) voor de prijs met korting.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.