Opgelost door Agradi.nl: Jas met korting na een week ineens niet meer leverbaar (M en na aanpassen bestelling ook S niet)

sad Opgelost
Veld

Bestelling gedaan bij Agradi op ma. 29 oktober, incl. een jas van BR met leuke korting (bijna 50%) met 1-3 werkdagen levertijd.
Op de 3e werkdag, do 1 nov., het bericht van Agradi dat de bestelde maat M niet meer leverbaar is. Ik aangegeven dat ik dan maat S wil hebben. Bevestiging van Agradi op vr. 2 nov. dat de bestelling is aangepast.
Pas op ma. 5 nov. het bericht van Agradi dat ook maat S niet leverbaar is. Een dag later is de jas in alle maten niet meer leverbaar, volgens Agradi.
De jas is bij BR en bij andere webshops wél gewoon nog leverbaar! Bij klant leeft nu het gevoel dat Agradi de jas niet met korting wil leveren en daarom de beschikbaarheid heeft aangepast.

De jas is niet helemaal niet meer beschikbaar (zie eigen BR en ook andere (web)shops). Klant wil de jas geleverd hebben (de oorspronkelijke maat M) voor de prijs met korting.

Agradi.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Veld
    Zonder daar echt door Agradi over te communiceren (alleen het standaard factuur gemaild gekregen en daarna de dpd-bezorginfo), is er op 13 nov dan toch een pakket van Agradi gekomen, met de jas in maat S (die net past).
    Dus, fijn dat de jas er is. Maar zo raar dat Agradi/klantenservice niet even een normaal mailtje stuurt met info dat er toch een jas bezorgd wordt.... Blijft een vreemde gang van zaken.

Veld
Jas maat S is alsnog toegezonden. Dus niet de eigenlijk gewenste maat M. En zonder enig bericht van Agradi hier over! Factuur en verzendbewijs via de mail gehad, maar geen uitleg/excuus of wat dan ook.

Ook een klacht indienen over Agradi.nl?