Klacht Agradi.nl: Kapotte hooinetten

Kers1

Heb via online 3 hooinetten gekocht voor mijn paarden. Het waren volgens Agradie Slow veders, waardoor paarden langzamer eten. Na 1 week zat er een gat in 1 van de netten. Na 3 weken waren de andere netten ook kapot. Ik hen toen contact opgelost met Agradie en dit gemeld. Zij gaven aan dat de netten aan teveel kracht hebben bloot gestaan. En dat paarden tanden dit veroorzaakt hadden. Ik heb gevraagd aan hun waarom ze dan verkocht werden voor paarden, kreeg ik geen antwoord op. Ze blijven erbij dat ik iets met de netten heb gedaan waardoor deze kapot zijn gegaan. Dus mijn schuld.

Agradie zegt niets te doen, omdat ik de netten heb kapot gemaakt. Ik wil of nieuwe netten, of mijn geld terug.
Ik heb de netten gekocht via Klarna. Dus de rekening naar Agradie is nog niet betaald.

Agradi.nl
    Beste klant,

Bij beoordeling van de garantieaanvraag werd geconstateerd dat de schade aan de hooinetten werd veroorzaakt door externe invloeden. Schade die aangebracht is door natuur, mens of dier vallen niet onder de garantie. Voor meer informatie over garantievoorwaarden verwijzen wij graag naar https://www.agradi.nl/garantie/.

Het spijt ons dat wij niet het antwoord kunnen geven waar op werd gehoopt.

Ook een klacht indienen over Agradi.nl?