Opgelost door Agradi.nl: Korting geadverteerd maar niet gegeven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 404959
Gebruiker
Djarda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Agradi adverteerde met 30% korting op alle voorradige zadeldekken. Ik wilder er een bestellen die op voorraad was, maar daar kreeg ik maar 10% korting op.
Toen ik eem mailtje stuurde dat ik dit een misleidende advertentie vond, kreeg ik het antwoord dat op dit merk maar 10% gegeven werd. Dat had aangegeven moeten worden, of anders hadden ze niet moeten adverteren dat op voorradige dekken 30% korting zit. Dat impliceert alle voorradige zadeldekken.

De oplossing

Die korting alsnog geven op het gevraagde dekje en zorgvuldiger adverteren.

1 reactie

  1. Auteur
    Djarda
    Datum
    Ik heb de email van de klantenservice gekregen en hierop gereageerd. Nu wacht kop antwoord, maar verwacht dat dat positief zal zijn...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Djarda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb alsnog 30% korting op een zadeldakje gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Agradi.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen