Klacht Agradi.nl: Onvakkundige klantenservice, niet service gericht

Stal De Essenhof

Een aantal Kerbl vee drinkbakken bij Agradi besteld, na installatie bleken de cilinders te blijven hangen. Nieuwe cilinders besteld en klacht bij Agradi gedeponeerd. Avankelijk leek het er op dat de nieuwe cilinders het beter deden, na Agradi zelf de suggestie te hebben gegeven kreeg ik uit coulance nieuwe cilinders toegestuurd. De vervangen cilinders bleken na enig tijd ook te blijven hangen, wederom geklaagd bij Agradi. Kreeg de suggestie om WD40 in het drinkwatersysteem te spuiten om zo de (watergesmeerde) cilinders soepeler te maken. Na mijn bericht dat ik dat geen goed idee vondt om het drinkwatersysteem van onze paarden te vervuilen met olie kreeg ik als reactie dat Agradi dan de handen van het probleem aftrekt. Nooit meer iets van ze vernomen. Wij zitten inmiddels met een niet werkend drinkwatersysteem, waterschade aan de paardestallen. Fijn bedrijf dat zich niet verantwoordelijk voelt voor de ondeugdelijke producten die men verkoopt. Voor mij de laatste keer geweest dat ik hier wat heb gekocht, op feesten en partijen deel ik die mening met eenieder. Weet niet wat meer schade oplevert voor de verkoper.

Agradi.nl
    U heeft bij Agradi 3 drinkbakken gekocht waarvan alle 3 de ventielen niet zouden werken. Deze hebben we zonder pardon vervangen voor 3 nieuwe. In het begin deden de ventielen prima hun werk, maar later zouden ook deze 3 (dus nu in totaal 6) ventielen niet werken. Dat ze in het begin wel werkten maar daarna niet meer doet vermoeden dat er iets anders aan de hand is.
    Onze ervaring is dat wanneer de ventielen steeds na een tijdje blijven hangen is dat er vuil in gekomen is waardoor de ventielen niet meer soepel lopen. Door olie in het ventiel te spuiten kan het vuil los komen. Natuurlijk dient een ventiel dat vol zit met olie niet voor drinken gebruikt te worden, het is raadzaam de waterbakken eerst door de laten lopen zodat de overtollige olie weg kan spoelen. De tip met de olie komt overigens niet van ons zelf, maar in overleg met de fabrikant welke vaker met vervuiling van een ventiel te maken heeft gehad. We hopen dan ook dat u alsnog de raad van de leverancier van de ventielen op wilt volgen.

Team Agradi

Stal De Essenhof
In reactie, Agradi heeft pas nieuwe cilinders opgestuurd nadat wijzelf nieuwe hadden besteld en vervangen. op dat moment leek dat het probleem te hebben opgelost en heeft Agradi na ons aandringen nieuwe cilinders verzonden. Echter is het probleem niet opgelost, Agradi heeft de garantie ingetrokken en tot nu het openbaar is gemaakt niet meer gereageerd op onze berichten. Zou graag tot een compromis komen en de huidige bakken willen ruilen tegen een vlotter uitgevoerde bak want kennelijk werken de lepelbakken niet op onze waterleiding in de schuur. Ben benieuwd.

Ook een klacht indienen over Agradi.nl?