Opgelost door Agradi.nl: Weigerende vervanging van een toestel dat nog onder garantie is.

Terry

Heb 2 Gel-Accu's voor schrikdraadapparaat gekocht met bijhorende lader. De eerste lader is na amper 1 week stuk gegaan, waarvoor ik een verbeterde versie dadelijk heb ontvangen. De tweeede lader is 2 maanden later ook defect gegaan. Maar men weigert die te vervangen. Zogezegd is de gebruikte schrikdraadapparaat er niet geschikt voor, terwijlop de advertentieduidelijkstaat dat de Accu'sgeschiktzijn voor ALLE toestellenop 12V. Wat helemaal verzonnen is, is dat een lader van een batterij helemaal niets te maken heeft waarvoor je de batterij gebruikt! Een lader dient enkel om een batterij op te laden, en als die zichzelf opstookt, wat bij mij het geval is, heeft dat niets te maken met het gebruik van de accu, wat bij mij conform is met het normale gebruik ervan.

Ik wil enkel dat men de garantie voorwaarden respecteert. En mijn lader vervangt die defect is gegaan bij normaal gebruik ervan.

Beste

De oorspronkelijke lader is oververhit omdat deze hoogstwaarschijnlijk niet geschikt is om dit type Gel-Accu te laden!

Niet alleen stuurt uw leverancier een ANDERE TYPE lader bij een defecte lader, maar ook op jullie advertentie is de type lader NIET meer dezelfde zoals men oorspronkelijke mee leverde.

Terry
Heb een nieuwe lader gekregen onder garantie.

Ook een klacht indienen over Agradi.nl?