Opgelost door Agradi.nl: Weigerende vervanging van een toestel dat nog onder garantie is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 522148
Gebruiker
Terry
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 2 Gel-Accu's voor schrikdraadapparaat gekocht met bijhorende lader. De eerste lader is na amper 1 week stuk gegaan, waarvoor ik een verbeterde versie dadelijk heb ontvangen. De tweeede lader is 2 maanden later ook defect gegaan. Maar men weigert die te vervangen. Zogezegd is de gebruikte schrikdraadapparaat er niet geschikt voor, terwijlop de advertentieduidelijkstaat dat de Accu'sgeschiktzijn voor ALLE toestellenop 12V. Wat helemaal verzonnen is, is dat een lader van een batterij helemaal niets te maken heeft waarvoor je de batterij gebruikt! Een lader dient enkel om een batterij op te laden, en als die zichzelf opstookt, wat bij mij het geval is, heeft dat niets te maken met het gebruik van de accu, wat bij mij conform is met het normale gebruik ervan.

De oplossing

Ik wil enkel dat men de garantie voorwaarden respecteert. En mijn lader vervangt die defect is gegaan bij normaal gebruik ervan.

1 reactie

  1. Auteur
    Terry
    Datum
    Beste

    De oorspronkelijke lader is oververhit omdat deze hoogstwaarschijnlijk niet geschikt is om dit type Gel-Accu te laden!

    Niet alleen stuurt uw leverancier een ANDERE TYPE lader bij een defecte lader, maar ook op jullie advertentie is de type lader NIET meer dezelfde zoals men oorspronkelijke mee leverde.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Terry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb een nieuwe lader gekregen onder garantie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Agradi.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen