Klacht AgriTeam Makelaars: scam

hc bergsma

N.a.v. uw artikel in de consumentengids van juni 2016 over de autoverhuurbranche boekte ik via de door u aanbevolen site van Economy Car Hire de huur van een Fiat Panda voor 2 weken (11/6 t/m 25/6) via Solmar Alicante, waarbij vooraf conform de AV voor fuel was overeengekomen het "full to full" arrangement, kosten €40,00. Het kantoor van Solmar Alicante ligt aan de rand van Alicante, ver buiten de airport. De transfer is aboninabel. Bij aankomst op het kantoor werd ons gemeld dat ineens de auto in een hogere categorie was geplaatst, extra kosten €12,16. Verder moesten we ineens genoegen nemen met een "full to full" prijs niet van €40,00 maar nu van €240,00.
Als we dat niet zouden accepteren werd ons geen auto verhuurd. We konden geen kant uit, waren moe, we hadden geen alternatieven (zoals wel op de airport). Solmar Alicante misbruikt haar positie en chanteert de klant. Pure scam. Ik heb hierover Economy Car Hire via haar website geinformeerd tbv pay back van €212,16.

Waarschuwing
Verwijderen van de site van Economy Car Hire (gevaar voor andere klanten)
pay back van totaal €212,16

NB: betalingsbewijs beschikbaar

AgriTeam Makelaars is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.