Klacht Agrolux: Kapotte kachel doet het toch in een keer wel

Klachtnummer
# 36901
Gebruiker
t105498
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestelde bij WILPE oa handelend onder AGROLUX een kachel annex luchtbevochtiger. Toen de doos binnenkwam en ik extra plakband zag was mijn argwaan al ietsje gewekt. Na installatie functioneerde de kachel maar bleef er een alarmlampje knipperen. Ook het lampje van de luchtbevochtiger knipperde. Het boekje was heel helder en meldde dat er dan het water op was. Niets was minder waar. Alles volgens boekje nog een keer geinstalleerd met nieuw water maar de lampjes bleven branden/flikkeren.
Gevraagd om omruil bij Wilpe. Dat was niet mogelijk "wij hebben geen omruilservice". Zelf kachel weer inpakken, naar postnl slepen, met formulieren en bonnen en dan zou ik geld + 8,05 transportkosten + 5,95 retour krijgen. Vlak voor verzending nog even gecheckt; maar nee nog steeds knipperende lichtjes.
Na ontvangst "blijkt" het toestel wél te functioneren bij de productspecialist en kan ik dus naar mijn 8,05 en 5,95 fluiten. En nee... er waren geen andere die ze konden sturen.

De oplossing

Agrolux/Wilpe moet in ieder geval de transportkosten à € 8,05 + 5,95 = € 14,-- aan me overmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Agrolux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Agrolux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen