Klacht Agrolux: Kapotte kachel doet het toch in een keer wel

t105498

Ik bestelde bij WILPE oa handelend onder AGROLUX een kachel annex luchtbevochtiger. Toen de doos binnenkwam en ik extra plakband zag was mijn argwaan al ietsje gewekt. Na installatie functioneerde de kachel maar bleef er een alarmlampje knipperen. Ook het lampje van de luchtbevochtiger knipperde. Het boekje was heel helder en meldde dat er dan het water op was. Niets was minder waar. Alles volgens boekje nog een keer geinstalleerd met nieuw water maar de lampjes bleven branden/flikkeren.
Gevraagd om omruil bij Wilpe. Dat was niet mogelijk "wij hebben geen omruilservice". Zelf kachel weer inpakken, naar postnl slepen, met formulieren en bonnen en dan zou ik geld + 8,05 transportkosten + 5,95 retour krijgen. Vlak voor verzending nog even gecheckt; maar nee nog steeds knipperende lichtjes.
Na ontvangst "blijkt" het toestel wél te functioneren bij de productspecialist en kan ik dus naar mijn 8,05 en 5,95 fluiten. En nee... er waren geen andere die ze konden sturen.

Agrolux/Wilpe moet in ieder geval de transportkosten à € 8,05 + 5,95 = € 14,-- aan me overmaken.

Wij vinden dat Agrolux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Agrolux?