Klacht Agrolux: niet werkende GPS traceer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 27388
Gebruiker
C.J. Ockeloen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13-1-2013 heb ik via internet een GPS tracker besteld en via Paypal betaald. Na ontvangst bleek het apparaat niet adequaat te werken. Na diverse mails en lang aan het lijntje gehouden te zijn mocht ik het apparaat van de service desk retourneren. Op 13-3-2013 heb ik de tracker met alle toebehoren in de originele verpakking met een compleet ingevuld retourformulier met IBAN en BIC aan Wilpe/Docdata geretourneerd. Begin april 2013 ontving ik na reclamatie bericht dat de retourzending was afgekeurd omdat het apparaat niet compleet zou zijn. Ik heb 19-4-2013 een klacht ingediend over de after sales. Na reactie hierop kreeg ik het bericht dat mijn paypal account de retourstorting niet had geaccepteerd en of ik (opnieuw) mijn bankgegevens wilde doorgeven. Begin mij heb ik mijn bankrekening nummer en een kopie van het retourformulier verzonden, maar nog steeds heb ik mijn geld niet terug...

De oplossing

Binnen 10 dagen het aankoopbedrag inclusief verzendkosten op het opgegeven bankrekeningnummer bijgeschreven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Agrolux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    C.J. Ockeloen
    Datum
    Bedrijf heeft kastje van de muur taktiek om klagers te ontmoedigen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.J. Ockeloen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Agrolux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen