Klacht Agrolux: niet werkende GPS traceer

C.J. Ockeloen

Op 13-1-2013 heb ik via internet een GPS tracker besteld en via Paypal betaald. Na ontvangst bleek het apparaat niet adequaat te werken. Na diverse mails en lang aan het lijntje gehouden te zijn mocht ik het apparaat van de service desk retourneren. Op 13-3-2013 heb ik de tracker met alle toebehoren in de originele verpakking met een compleet ingevuld retourformulier met IBAN en BIC aan Wilpe/Docdata geretourneerd. Begin april 2013 ontving ik na reclamatie bericht dat de retourzending was afgekeurd omdat het apparaat niet compleet zou zijn. Ik heb 19-4-2013 een klacht ingediend over de after sales. Na reactie hierop kreeg ik het bericht dat mijn paypal account de retourstorting niet had geaccepteerd en of ik (opnieuw) mijn bankgegevens wilde doorgeven. Begin mij heb ik mijn bankrekening nummer en een kopie van het retourformulier verzonden, maar nog steeds heb ik mijn geld niet terug...

Binnen 10 dagen het aankoopbedrag inclusief verzendkosten op het opgegeven bankrekeningnummer bijgeschreven.

Wij vinden dat Agrolux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C.J. Ockeloen
    Bedrijf heeft kastje van de muur taktiek om klagers te ontmoedigen.

C.J. Ockeloen

Ook een klacht indienen over Agrolux?