Klacht AH mobiel: ah mobiel internetmaand

Chantal van der Snoek

Ik heb op 28-7-2014 een opwaardeerbon gehaald die ik geactiveerd heb om 17.14 (bewijs via sms van mobiel) vervolgens om 17.15 heb ik de sms internetmaand weggestuurd (wederom bewijs dat deze verstuurt is )dit kost 10 euro en word van je beltegoed afgehaald daardoor blijft je bonusbeltegoed 1 maand geldig. Echter na 3 dagen was mijn internet weg en kwam ik tot ontdekking dat hij alleen op wifi werkte. Ik heb een klacht gestuurd naar ah mobiel en kreeg daar de reactie van dat de internetbundel niet geactiveerd was en dat dit van mijn internet afging van mijn gewone beltegoed. Ik had volgens medewerkster eerst moeten wachten tot het bevestigd werd dat ik internet had. De eerste maand ging dit goed maar helaas deze maand niet. Ik vind het erg jammer dat als je een sms verstuurd en hij aankomt op het bedrijf dat die vervolgens naar zeggen niet verwerkt word terwijl die 1 minuut na opwaardering gestuurd word.

Ik had verwacht van het bedrijf waar je jarenlang klant van was een tegemoetkoming door internet voor 1 maand net zoals waarvoor je betaald heb. Maar omdat hun de sms niet ontvangen hebben welke heel vreemd is want krijg ook altijd bevestiging als iets niet verstuurd kan worden , deze is gewoon verstuurd zoals op mobiel kan aangetoond worden

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!