Klacht AH mobiel: Ah mobiel eist onredelijke gegevens waaronder persoonlijke gegevens om eigen fout te herstellen.

Klachtnummer
# 392061
Gebruiker
Ab
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de ah mobiel site en iDeal 10 euro overgemaakt voor prepaid beltegoed. Wel afgeschreven maar na 2 dagen nog geen beltegoed. Afschrift opgestuurd naar ah mobiel maar ah mobiel komt met diverse wedervragen zoals laatste 2 gebelde nummers. Waarom? Op afschrift staat dat betaald is.

De oplossing

10 euro teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen