Klacht AH mobiel: AH Mobiel na 3 jaar nog niet simlockvrij te krijgen

Klachtnummer
# 57376
Gebruiker
Kilgootdame
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari 2011 een eenvouddige mobiele telefoon gekocht bij AH Winterswijk. Ruim een jaar later het prces ingegaan om deze simlockvrij te krijgen. Veel formulieren online ingevuld en veelvuldig contact gehad met de klantenservice. Allemaal aardige mensen die helaas steeds niets voor me konden doen als de unlockcodes die in in vele soorten gehad heb steeds niet werkten. Ze zouden het doorsturen naar hun technische servicedesk en ik zou er spoedig an terughoren. Nooit hoorde ik terug. Inmiddels ben ik al meer dan 2 jaar bezig om AH Mobiel hun verantwoordelijkheid in deze te laten nemen. Ik heb er recht op dat de mobiel simlockvrij werkt nu. Het lijkt ze niet zo te interesseren.

De oplossing

Simlockvrij maken van mijn toestel of als dit te moeilijk is me een gelijkwaardig nieuw toestel sturen zonder simlock

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties