Klacht AH mobiel: AH Slim only app werkt niet langer

Klachtnummer
# 401322
Gebruiker
DICK E.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De AH Slim only app werkt niet meer na half oktober 2019 na een laatste update van het besturingssysteem van de iPhone / ipad. Mails naar klantenservice leveren geen reactie op; telefonische contacten met klantenservice leveren op dat er meerdere klanten reageren op dit probleem en dat ik binnen twee werkdagen antwoord mag verwachten. Nu ieder antwoord blijft uit. weer bellen of mailen levert hetzelfde resultaat op. In het gezin hebben we drie sim only abonnementen en op ieder toestel krijgen we dezelfde melding, moet opnieuw geactiveerd worden en als je dat doet krijg je de melding oeps er is iets fout gegaan, probeer het later nog een keer.

De oplossing

Dat de Slim Only app weer werkt zodat we onze tegoeden kunnen inzien en kunnen opwaarderen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen