Klacht AH mobiel: Al anderhalve maand probeer ik gebruik te maken van Slim-only.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 111301
Gebruiker
johanlekkereten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al anderhalve maand probeer ik gebruik te maken van Slim-only.
Twee en een halve week al probeer ik mijn bundels op te waarderen; ze zijn betaald maar de metertjes blijven op nul staan. Ik kan niets meer!
Basistegoed opgevraagd: 1,77 euro tegoed. Telefoon niet gebruikt en 30 minuten later staat de teller op 0,03 euro! Hoe kan dit?
Wel mijn geld innen doch niet leveren!
Dit is een schande!!!

De oplossing

Ik verwacht compensatie vanwege de geleden schade en zeker voor het door u veroorzaakte ongemak!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    johanlekkereten
    Datum
    Een gerenomeerd bedrijf zoals AH behoort niet zo met zijn klanten om te gaan. Alle respect voor de mensen die daar werken en ook nog eens onderbetaald worden echter, heeft u een excuus om de telefonie klachten niet naar behoren op te lossen?
    Of is het een beleid van "lik me vestje" en zoek het maar uit; de euro"s zitten toch al in onze zak dus wat zal het ons aan onze reet roesten?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johanlekkereten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry