Klacht AH mobiel: Albert Heijn mobiel opwaarderen = geld kwijt.

Klachtnummer
# 405547
Gebruiker
Ab
Datum
0 reacties

Details

De klacht

10 euro opgewaardeerd maar nooit gekregen. Betaalbewijs opgestuurd maar na vele e-mail werd de klacht verworpen met “wij kunnen niet zien dat u betaald heeft”. Ik heb een bewijs opgestuurd maar dat blijkt niets waard te zijn. Ga niet in zee met Albert Heijn mobiel want na een week niet kunnen hebben bellen omdat ik niet kon opwaarderen zelfs geen geld terug of excuus.

De oplossing

10 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen