Klacht AH mobiel: App werkt niet waardoor ik geen internetbundel kan kopen.

Klachtnummer
# 62575
Gebruiker
Mieke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bijna 4 weken bezig om van prepaid over te gaan naar slimonly., app werk niet!
Bij de tel. Klantenservice steeds verschillende antwoorden, de app heeft een storing, de app wordt niet ondersteund door mijn Galaxy mini 3? Durf niet te kijken wat ik al aan telefonische kosten heb gemaakt
Per mail geen of een standaard antwoord, mail wordt totaal niet gelezen! Reageren op de mail moet met een link, ook deze werkt niet natuurlijk.
Albert Heijn dat jullie je naam aan zoiets willen verbinden!!
Ik ben nu zover dat ik in staat ben om mijn boodschappen bij een andere supermarkt te gaan doen! Dat is misschien onredelijk maar ik heb het zo gehad met AH.

De oplossing

Een antwoord war ik wat aan heb, misschien iemand die mijn mail wel leest!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties