Klacht AH mobiel: Beltegoed verdwijnt na drie keer kort lokaal bellen en het is onmogelijk een overzicht te krijgen.

Klachtnummer
# 467275
Gebruiker
Evelien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het beltegoed verdwijnt bizar snel en het valt niet na te gaan waar dat aan opgegaan is. De AH mobiel app zou uitkomst moeten bieden, maar activatie daarvan lukt ook niet.

De oplossing

Laten zien waar ons geld aan op is gegaan en anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen