Klacht AH mobiel: Bij simkaart wissel werkt de nieuwe sim-kaart niet in oud toestel

Klachtnummer
# 611601
Gebruiker
Drs J.P.M. van Beurden
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nieuwe sim-kaart werkt niet in oud model mobiele telefoon, bij simkaartwissel. Bij telefonisch adviesvraag is het antwoord: Het ligt aan de sim-kaart. wij kunnen hier niets aan doen. U moet een nieuwe simkaart kopen.!
Bij nieuwe telefonische adviesvraag hoor ik dat de simkaart niet werkt in het oude toestel. .
Het toestel werkte nog goed: bellen en sms-sen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de oude sim-kaart weer gebuikt kan worden met het oude nummer en met het geld wat er nog opstond .!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen