Klacht AH mobiel: De (nieuwe) app werkt niet ,geen inzage in tegoeden

Klachtnummer
# 419494
Gebruiker
C
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al 3 maanden werkt de ( nieuwe) app niet,opwaardeer tegoed wordt regelmatig niet bijgeschrev AH klantenservice en AH mobiel nemen het probleem niet serieus, krijg geen antwoord op chat of mail,vind dit niet bij AH passen

De oplossing

Graag een werkende app, en bijschrijven van betaalde tegoeden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen