Klacht AH mobiel: Geen enkele dienstverlening of service bij vermissen Simkaart

Klachtnummer
# 83873
Gebruiker
S Hendriks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De simkaart uit mijn mobiel is gestolen. Ik nam contact op en ging ervan uit dat zij met enig speurwerk bij de gegevens konden, waarmee mogelijk naar de dief/simkaart kon worden geleid.
Ik kreeg onmiddellijk te horen dat zij niets konden doen. Ik geloof dat niet. Als er geïnd kan worden dan gebeurt dat wel!

De oplossing

1. Het liefste wil ik mijn mobiele nummer terug / kunnen behouden!
Dat heb ik nl. gekocht. Dus toewijzen aan een nieuwe telefoon/prepaid kaart.

2. Als dat niet kan wil ik de kosten die ik niet heb verbruikt en wel aangekocht vergoed krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties