Klacht AH mobiel: Geen enkele response van AH mobiel

Klachtnummer
# 416141
Gebruiker
JPo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De AH Slim only app werkt niet meer na half oktober 2019 en op geen enkele manier is AH mobiel bereid om hier iets aan te doen of over te communiceren. Ga ook stoppen met deze amateuristische manier van samenwerking

De oplossing

Hoeft voor mij niet meer opgelost te worden omdat ik van provider ga wisselen maar hopelijk helpt dit anderen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen