Klacht AH mobiel: Ik kan mijn bel- en internet tegoed niet inzien, omdat de app niet meer werkt.

Klachtnummer
# 404587
Gebruiker
F. Veldhuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ah-slim only. Voorheen kon ik via de app kijken wat mijn tegoed nog is. Opeens kan dat niet meer. Je kunt wel opwaarderen, maar dat is alles. Op mijn whats-app vraag hoe ik mijn tegoed kan inzien was het antwoord:"Hi Fratz, je appt met Lisa., sorry dat weet ik niet "

De oplossing

Zo snel mogelijk de ah-mobiel app repareren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen