Klacht AH mobiel: Klantenservice helpt me niet naar tevredenheid

Klachtnummer
# 92303
Gebruiker
mirreke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

AH Slim only gekocht, simkaart kapot dus nieuwe gekocht en telefoonnummer laten koppelen vanwege beltegoed wat er nog op stond, maar beltegoed niet teruggehad.
Dus wilde zelf opwaarderen met Slim betalen (automatische incasso, heb intussen wel 20 €0,01 betaald, voor verificatie, maar opwaarderen lukt niet (daglimiet bereikt/niet aangemeld).
Dus naar prepaid laten omzetten voor opwaarderen via sms, weer tig keer €0,01 betaald, maar lukt wederom niet (helaas, probeer opnieuw/niet geregistreerd)
Wil gewoon kunnen opwaarderen via automatische incasso.
Ze hebben wel een keer handmatig beltegoed bij gezet.
Het frustreert me gewoon enorm dat er geen oplossing komt. Steeds iemand anders aan de telefoon, steeds opnieuw uitleggen, steeds een ander antwoord.
Help?

De oplossing

Wil eindelijk eens normaal kunnen opwaarderen via automatische incasso.
Wil duidelijkheid en €50 gratis beltegoed zou ik wel waarderen. .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties