Klacht AH mobiel: Slechte service, app werkt niet

Klachtnummer
# 405241
Gebruiker
Lilanoita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nu al geruime tijd dat de app niet meer werkt en ik alleen nog kan opwaarderen via een opwaarderbon. Hiermee heb ik geen mobiele internet, die ik wel nodig heb voor mijn werk.
Alle adviezen geprobeerd maar niks werkt. Ook via de site kan ik niet opwaarderen.
Echt waardeloos en waardeloze service!

De oplossing

Dat de app zsm weer werkzaam is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen