Klacht AH mobiel: Tegoed is niet te zien in app

Klachtnummer
# 411590
Gebruiker
MONALISA52
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De AH sim only app laat mijn tegoed niet meer zien. Balans en bundels worden niet opgehaald. Krijg slechts de melding probeer opnieuw.
Dit duurt al enkele weken

De oplossing

Zorgen dat mijn tegoed weer te zien is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen