Klacht AH mobiel: Zeer onprofessioneel gedrag van medewerkster klantenservice.

Klachtnummer
# 400866
Gebruiker
OntnuchterendeFactoren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij een telefoongesprek met de klantenservice van AH Mobiel ben ik zeer onprofessioneel behandeld door de medewerkster. Ten eerste werd gevraagd om informatie om in het systeem te komen (logisch, maar was niet van tevoren aangegeven). Omdat ik even moest zoeken naar deze informatie dreigde mevrouw om op te hangen en dat ik terug kon bellen zodra ik dit gevonden had. Gezien het feit dat dit een kosten per gesprek klantenservice is ging ik hier niet mee akkoord. Na een korte heen-en-weer waar ik vroeg waar ik een klacht in kon dienen en mevrouw consequent antwoordde dat dit bij haar manager moest heeft mevrouw zonder pardon opgehangen. Het is echter zo dat de manager van de klantenservice geen klantcontact heeft en er absoluut geen garantie is dat met mijn klacht iets gedaan zal worden. Bij een tweede gesprek om dan daadwerkelijk een klacht in te dienen is mij dit door een andere werknemer verteld.

De oplossing

Het terugstorten van de kosten van het tweede telefoongesprek.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AH mobiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AH mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen