Klacht Ahorn Wohnmobile: Geen reactie van bedrijf, niet op telefoon, niet op email

Klachtnummer
# 183272
Gebruiker
Saskia58
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Ahorncamper uit 2004 en een klapband gehad in februari 2016. Sinds april 2016 is mijn reparateur, de Jong uit Hillegom contact aan het zoeken met deze firma voor onderdelen. E wordt niet gereageerd op welk schriftelijk verzoek of telefoon.
De dependance in Mülheim an der Ruhr neemt wel op en verwijst door naar Speyer.
De onderdelen zijn nodig om de camper weer compleet te maken. Ik kan er geen gebruik van maken.
Kunt u helpen?

De oplossing

Zou heel graag willen dat het bedrijf de gewenste onderdelen levert aan mijn reparateur in Hillegom.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ahorn Wohnmobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties